Härliga fredag :D

Jag bara älskar fredgar, det är det härligaste dagen på hela veckan :)

Idag har jag iaf städat medan Daniel har bakat bröd. :) Så vi har varit riktigt duktiga:)
Nova har faktiskt oxå (hjälpt)varit med hehe allt jag la upp i hennes bokhylla drog hon ut och skrattade :)
Ja iaf allt hon nådde, hon reser sig ju på allt hon kommer åt nu så man får ha extra mkt koll på henen nu..
Sen kom min mamma för att hämta lite saker som hon skulle ha  och gav även Nova en bok hon köpte på bokhandlen när hon var där.. Nova blev skit glad så nu vägrar hon släppa den, så den gick följa med i sängen nu när hon vilar :) min sötnos..

Orkade inte skriva igår men vi var iaf på bvc för 8 månaders kontroll och det gick bra.
Det var syn ch hörseltest och hon bleb godkänd :)
Var även vägning och mätning. Förra vikten: 7830g Nya vikten: 8420g, Förra längdmåttet: 71cm Nya längdmåttet: 73cm..
Så hon ökar som hon ska och även fått sin andra tand nu:)  och gå nu även lite möt möblerna när hon vågar :)

Ikväll ska jag göra min kusins barn till Ängelholm där hon ska på Bannhof. Där är disco för 15 år och uppåt.
Bättre att jag kör dom än att dom ska åka buss och gå en massa :D

I och med att det är fredag så ska vi äta tacos ikväll.. Det som är så gott :D och så blir det nog en film.
Btw såg vi en film igår med. Förortsungar, Den var faktiskt ganska bra :D gillar flickan i Ikea reklamen så :)

Nu ska jag gå ut och smaka på brödet darligen gjorde innan idag! :)

( Och det med tandkrämen i förra inlägget. Det stämmer att man inte ska ha tandkräm fören dom är 1 år så tack Tina och Helene)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0