090102

 I natt vaknade Nova vid kvart över tre och somnade inte om förrens tio i sex!! :/
Fick sova i tre timmar innan det var  dags att gå upp igen.. För idag skulle vi till Ljungbyhed för att slänga våran gammla säng och lita andra möbler vi inte behövde..
Sen blev det en fika hos mamma och pappa. vi diskuterade även om flytten och så..

Körde in om affären på väg hem för att köpa ost till kyckligen jag tänkte laga till ikväll..
Har fått sova en timme innan så jag känner mig lite piggar iaf..
Ikväll blir det lite tv tittande och kanske en film rent ut av..

Igår såg vi Johan Glans nya dvd och den var sjukt roligt, men det tycer jag kanske bara för att vi båda är skåningar hahah :D
Den får jag nog titta på fler gånger för man fick så många goa skratt.,

Nu ska jag börja fixa lite mat till familjen..

Trevlig lördagkväll..

Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0