Lördagkväll

och vi sitter och jäser i soffan..

Har varit en otroligt seg dag och vi har inte gjort allt för mkt. Bara en massa mus med prinsessan. <3
Ikväll var vi på middag hos Emma. Hon bjöd på kycklingfryta och ris, vilket var mkt gott :D Tack gumman!

Vi har ju dock varit duktiga och tvättat nästan all tvätt.. Bara en maskin kvar som vi tar imorgon innan vi åker till Ljungbyhed.
Ja som sagt ska vi till Ljungbyhed och mina föräldrar. Daniel ska hjälpa min pappa med hans dator och jag ska ut på promenade med Nova och Tessi :) Är skit skönt att gå i skogen :D

Sen blir det till att plugga för Svenska prov väntar denna veckan. :/ Men kännes ändå ganska bra, kan redan en massa.
*Plugghäst* ;)

Nu ska jag kolla på sista delen av filmen Wallanderfilmen sen blir det nog sängen
Natti Natti :)

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0