Älskade Fredag :)

Ja vem älskar inte fredag, kanske dom som jobbar helg men alla andra älskar nog fredagar.
Jag älskar dom iaf. Då vet man att man har hela helgen framför sig med familjen :)

Blir mys ikväll med älsklingen och Nova <3

Men nu under dagen ska jag ta tag i en hög med papper som ska in i pärmar och lite som ska slämgas.
Sånt man bara lägger på hög och tänker, ja men det tar jag sen. Det där sen kommer aldirg och det blir liggandes.
Men nu jäklar ska jag ta tag i det :) Får se hur långt jag kommer med det, kan tänka mig att lilla fröken Åkesson vill vara med och riva lite haha :)

Sen ska vi även försöka att komma ut till lekplatsen, om nu vädret kan hållas sig så vi slipper en massa regn, det kan komma ikväll när vi ändå  inte är ute :)

Vi åt frukost i soffan idag och myste till barnprogram. Det var verkligen hur mysigt som helst och Nova verkar försöka säga som dom säger på  lovar tv;n. jätte söt.

Hon har lärt sig säga tack nu fast det låter med -ack! Det säger hon varje gång hon får något. Min lilla sötnöt <3

Nu ska jag ta tag i papperna så vi kan gå ut lite sen :P

Trevlig kväll om jag inte uppdaterar senare :) Men jag lovar inget haha :)

O a O

Nova ca 8h gammal <3 29 juni 2008<3

Kommentarer
Postat av: Helen

Hejsan allt e bra med oss kom hem igår efter vi vart 1 vecka på öland. Allt e bra med bebisen med i magen, nej de är inte för tidigt att kolla könet men vi ska inte de utan vill att de ska bli en överraskning precis som de blev med madeleine =). Har ju halvtid nu i graviditeten. Kram

2009-07-10 @ 20:00:04
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0