Måndag och veckan har startat.

Go kväll!

Puh nu är äntligen inlämningen inlämnad och jag kan pusta ut till fredag iaf haha :)

Idag skulle Nova fått sin 1års spruta men det blev inget idag utan fick en tid nästa måndag.
Får se kanske ska dit imorgon för hon har besvär med blåsor i rumpan :( min stackars sessa...
Hon skriker av smärta. Ringde sjukupplupplysningen men dom kunde inte säga vad det var för något.
Så får se om jag kan få tid imorgon.. så hon kan få slippa ha ont..

Annars idag har vi gjort lite ärende i stan när vi ändå var där. Sen hjälpte Nova mig att storstäda hennes rum.
Och till min stora förvåning så var hon riktigt duktig  på att lägga i sina leksaker i sin låda. haha det ska läras i tid. ;P

Ikväll har vi mest busat och myst då hon har haft så ont "/ det var inte mkt som passade. Men några skratt kunde vi locka fram ur henne :)

Nu har hon fått lite alvedon och ligger och sover gott. Det skulle lindra blårorna sa upplysningen får hoppas på det..

Själv sitter jag och kollar på Beck filmen på 4:an medans Daniel sitter och spelar.

Imorgon ska vi kanske till BVC men även ner till stadsparken och leka med Elvira och Carro..

Sov gott!

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0