Midsommardag 2009-06-20

Go kväll!

Hoppas alla har haft en bra midsommarafton :)

Vårna familj var nere i varberg med lite släkt och vänner, det var väldigt trevligt.:D
God mat och gott sällskap är ju aldrig fel.
Nova har upplevt  sin första ringdans runt midsommarstången med farbro Ante och hon gillade det skarpt. :)
Hon fick låna faster Monikas krans och belv så himla söt (bild nedanför)

Vi sov dock inte över för det skulle nog vara för jobbigt med Nova i ett tält plus att det var ruskigt kallt på kvällen.
Så vi åkte hem vid tio tiden och det var skönt att komma hem till värmen :P

Nova har ju som dom flesta vet varit väldigt blyg innan men det har vänt nu på ingen tid alls.
Igår gick hon fram till i stort sätt alla och var jätte mysig :) Nu känns det mkt bättre att börja skola in henne på dagis till augusti :) Nu kanske det är jag som står och gråter när jag lämnar henne hahaha :)

Idag började med att vi slappade och mysa en massa sen tog jag tag i bakandet, ska ju ha kalas för Nova nästa lördag. (men hon fyller år på måndagen 29:e )  Men Nova tycket vi skulle leka istället för att baka så jag han inte mad allt jag skulle bakat men har ju ett par dagar på mig. Men jag han iaf bara kokostoppar och hallongrotter :)

Imorgon står det tvätt på schemat och formodligen lite bak med eller plugg, slutprov på fredag "/ så det blir verkligen en fullspäckad vecka.

Min mamma och pappa samt moster (Novas gudmor) och hennes man Lars kommer hit på fredagen redan och ska fira Nova. Moster och Lars måste vidare på lördag morgon så vi tar firandet en dag tidigare. Men mamma och pappa kommer att stanna kvar tills lördagkalaset.

Nu har detta inlägget tagit mig en timme att skriva då Nova vaknat och inte velat somna om så nu ligger hon här brevid mig i soffan och sover. Ska ta och lägga in henne sen fixa mmig för natten och gå och lägga mig. Det är ju trots allt en dag imorgon.

Sov gott folk! :)

O a O


Min underbart fina dotter <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken underbart fin midsommarbild! ^^

2009-06-21 @ 11:33:06
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Matilda 18år och snart 2barns mamma

Vilken liten sötnos!

2009-06-23 @ 11:05:05
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: TiNiS

Söta tösen =)



Hoppas allt är bra med er!!



Kramar

2009-06-26 @ 18:19:58
URL: http://tinisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0