Tisdag kväll 2009-06-09

skrev nog fel datum på det förra inlägget. opps! :) haha

Dagaran bara rinner iväg och det har även denna dagen gjort. Nova har varit mysig som bara den :) min sötnöt <3

Ikväll har vi varit på återvinningen och slängt massa reklam, tidningar och kartonger.
Sen handlat på Ica Maxi och nu sitter vi i soffan och små kollar på tv:n, mys!

Äntligen kan jag sitta vid den bärbara igen! Hurra! :D

Skattepengarna kom idag så imorgon, tidigt, åker jag, Nova och Carro till Ullared! Ska bli sååå skoj.
Älskar att shopa barnkläder, vilket inte Daniel är så förtjust  i haha :)
Men imorgon blir det bara lite kläder, har det ju inte så fett med pengar.

men men nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon!

Sov gott!

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0