Tisdag kväll

Denna dagen har varit bra. Solen har varit framme och det har ju nästan varit varmt :)

Imorse myste jag och Nova i sängen länge och det varmde riktigit i hjärtat när hon kramade mig och sa mamma:)
Min älskade lilla gullunge <3

Sen tog vi på oss kläder och gick ut till lekplatsen. Nova tyckte bäst om att sitta i sanden och ösa i sanden i hinken och sen välta den och sen på det igan haha :) Bra när dom är lättroade :)
Sen trillade min lilla prinsessa när hon blev till sig av dom andra barnen som var där så hon skrapade i sin lilla haka :(
Hon blev ju så klart jätte ledsen så vi gick hem och myste i soffan istället och då blev det bra :)

Sen kom pappa/älsklingen hem och då åkte vi till affären och sen hälsade vi på Lars (novas gudfar) på vägen hem.

När vi kom hem lagade vi mat sen myste hela familjen i soffan.
Nova somnade precis så jag ska med krypa ner i sängen snart så man är riktitgt utvilad imorgon.

Sov gott folk!

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0