En lista i brist på sömn!

När fick du reda på att du var gravid?
den 5 januari 2008


Blev det en chock?

Både ja och nej


Hur gammal var du då?

20


Hade du mycket halsbränna?

Bara dom två sista månaderna


Spydde du mycket?

Nej ingenting

Hade du mycket foglossning?

JA! från v24


Ditt sf-mått som störst?

kommer inte ihåg.

Har du fått bristningar?
Ja, fick en del.


Trodde du att det var en pojke eller flicka?

Jag trodde fram till en vecka innan födslen att det var en kille men ändrade mig i sista stund till tjej :)


Vad hoppades du på?

Det hade blivit bra med vad som, huvudsaken är ju att barnet är friskt

Gick du över tiden?
Nope


Födde du för tidigt?
ja, 8 dagar förre bf


Hur var förlossningen?

Jag sattes igång på fredagen kl 15 den 27 juni och vattnet gick den 28 juni 18,30 och Nova kom på natten den 29 juni kl 01,52 efter 1 timmes krystvärkar. Det gick snabbt på slutet så jag hann bara få lustgas.

Blev du sydd?
Ja 3 stygn


Dragen med sugklocka?
Nope


Hur många var inne i förlossningsrummet?
Jag (såklart), Daniel, en barnmorska och en undersköterska


Hade du någon nära med dig?
Daniel


Vilket sjukhus födde du på?

Borås sjukhus


Hur stor var bebisen?

4330g och 51cm lång


Vad fick den heta?

Nova Christina Björg Åkesson


Var allting värt det?

Absolut!


Vill du ha fler barn?
Ja, ett barn till men det får vänta lite. :)


Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



tack va snällt :)



kram Love

2009-11-15 @ 21:38:03
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Myran

Söt dotter du har! =)



Och tack för kommentaren i miin blogg! =)

2009-12-04 @ 14:08:39
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0