Lördagkväll

Puh vad trött jag är, kan inte fatta att jag fortfarande kan sitta upp.

Somnade inte förren vid fem tiden i natt, inte bra för klockan ringde kl 8 "/ tvätt dags..
Men jag hade nog tryckt bort det omedvetet för jag vaknade av en gladfis brevid mig kl 9 haha :)
Snabbt som satan upp och ner i stugan. hann med allt vilket jag inte trodde att jag skulle, duktiga jag! :)

Sen skulle jag och Nova bara vila lite och läsa en saga men det blev att vi somnade i hennes nya säng ( som hon fått av mormor och morfar i tidig julklapp, lugna nu! Hon sover inte i den utan har den som en dagbed. läser och myser med gosedjuren) och wipes så sov vi. vaknade vid 15. Panik! Vi skulle ju vara hos Carro och Elvira då.
Snabbt upp och iväg.

Det var väldans trevligt idag, skönt att komma hemmifrån och sällskapet är toppen.
Gillar Carro skarpt, finns få som hon :)
Dessutom hade prinsessorna väldigt kul med varandra idag med :)

Ikväll har vi inte gjort allt för mkt, bara jag och Nova hemma. Daniel stannade kvar hos sina kompisar.
Får se när han kommer hem!

Ska borsta tänderna och sen krypa ner hos Nova i min säng..

Sov gott folk!

Over And Out! A

Nova och hennes bästis Elvira. Söta små prinsessor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0