Tisdag morgon!

och jag är trött.. Ska snart väcka resten av familjen så vi kan börja denna tisdag.
Tittar ut genom fönstret och ser att det iaf har regnat. Skönare det än snö men det kunde vara torrt iastället.

Igår städade vi lite samt bussade massa när pappa kom hem från jobbet. Urmysigt var det iaf. :)
Till middag blev den en baconröra med makaroner, Nova älskade det, vilket tur :P

Dagen i dag kommer bestå av att vika tvätt :( inte det roligaste men man är ju så illa tyvungen.
Jag fattar inte varför man inte bara viker det när man tvättat, kanske bara jag som låter det ligga i dom blå ikea kassarna en eller två dagar innan jag hittat ork till det?
Jaja nå väl. Det ska göras idag. Ska även dra över lägenheten med dammsugaren och passa på att torka golven
när Nova är på dagis, jobbigt annaras.

Uppdaterar mera senare. Nu uppdrag: Väcka familjen Åkesson/Omarsson!

Ha en bra dag!

Over And Out! A

Kommentarer
Postat av: emma

Vad stor Nova har blivit:)



Ha det bra kramkram

2009-11-17 @ 20:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0