Fredagskväll

Go kväll folk!

Idag är det fredag men det har väl inte en ända kotte missat förmodar jag. :)
Dagen har bestått av en massa plugg och skulle handlats med men det var hur mkt folk som helst, vilket är klart, löningen!
Får dra med gubben imorgon så vi får lite mat i huset :) plus att jag slipper köra runder med den tunga vagnen;P

Nova hade haft det skoj på dagis idag och gjort så att personalen fått springa mkt. haha som hemma då..
När vi hämta pappa sken hon upp som solen och skratta en massa :) när vi kom hem var det ett bad som gällde och
jag och Nova hade en urmysig stund med massa kramar och pussar. <3

Sitter och kollar på idol nu och dom jag håller på är Kalle, Erik och Tove :) får hålla tummarna för dom..

Orkar inte skriva mer utan ska återgå till min älskling som sitter och väntar på lita mys ;P

På återseende imorrn

Over And Out! A

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma Till Alicia

sv: Tack. Okej, Längesen sist som jag var i Ullared :)

2009-10-26 @ 17:48:12
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0