Torsdag

Igår var jag och Nova hos tandläkaren med hennes tand där en flis gått av men det var ingen fara men vi skulle ändå hålla den under uppsikt. Ska göra en skaderapport på dagis till försäkringsbolaget.

Var så himla trött så jag somnade redan kl 22 i soffan, inte likt mig. haha :) vaknade kl 6 och var pigg idag haha :)

Dagen har bestått av plugg och en massa bus med lillan :) Älsklingen stannade kvar på jobbet och fick bilen tvättad och städad så  nu är den fiiiiin igen :) duktig man jag har :)

hinner inte skriva mer för batteriet dör snart men skriver mer imorgon om dagens bravader..

sov gott..

Over and Out A

Kommentarer
Postat av: emma

Gick det bra hos tandläkarna....



kram

2009-10-02 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0