Andra dagen i veckan, alltså tisdag..

go kväll eller natt kanske man ska säga.

Har inte haft tid att blogga förens nu men bättre sent än aldrig ;P

Idag har Nova varit väldigt mammig. Hon skulle med mig precis över allt och tappa hon bort mig
en sekund med blicken hörde man högt och tydligt - MAMMA här! haha :)
Sen när vi hämtade pappa så blev hon lite pappa gris, vilket var lite skönt för mig :)

Annars idag har vi inte gjort så mkt mer än att N har varit på dagis och jag har pluggat.
Och lagat mat och sånt annat smått och gott man nästan gör varje dag.

Imorgon blir det en jobbig dag så jag borde egentligen inte sitta här nu men detta går förhoppningsvis snabbt :)

Kl 6 ringer klockan och jag ska få upp hela familjen. senast kl 7 ska alla sitta i bilen på väg till dagis och Ds jobb.
När jag lämnat av alla ska jag hem och tvätta för det är verkligen ett berg av tvätt nu när vi missat TVÅ tider, illa illa men det får gå. kl 11 ska jag hämta Nova för vi ska ner på 15 månaders kontroll på bvc i stan, därefter hem och göra lite lunch, Nova ska få vila lite sen halv tre ska vi ner till tandläkaren i stan för i fredags trillade Nova på dagis och slog av en liten bit av sin framtand "/ men dagis personalen sa inget förens i Måndags om det så fick en tid imorgon. Lite dålig stil av dom, okej att jag inte märkt något själv men jag har inte borstat  hennes tänder på länge, alltså har Daniel gjort det. Och Nova HATAR att öppna munnen så vi har lite knep men då visar hon inte tänderna.

Får hoppas att hon vill visa iaf lite imorgon.

Sen hem vika tvätt, laga mat och till sist plugga "/ Härlig Onsdag eller inte..

Men men nu ska jag krypa ner och se om gubben har värmt min del med ;P

Sov gott

Over And Out A



Nova och min älskade Farmor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0