Förlåt!

Det har varit enormt mycket denna veckan! Har inte hunnit med hälfen av vad jag skulle gjort. "/

Men så är det ibland. Nova håller på att få en tand så det rinner snor och dregel från henne hela tiden och hon gillar verkligen inte när man ska torka henne om näsan. Hon står och skackar på huvudet och säger nänä och springer iväg! haha :) min lilla sötnöt :)

Idag har hon varit på dagis och haft jätte skoj för hon ville inte gå med hem hon skulle hjälpa fröken i köket efter lunchen :) Känns så skönt att hon trivs för då blir det inte så jobbigt att lämna henne.

När vi kom hem för en timme sedan så satte jag in i diskmaskien och satte igång den, byte blöja sen satte vi oss i soffan och det tog kanske 3 sek sen hade lilla prinsessan somnat :) haha man blir trött av att busa med alla barnen.

När hon har vaknat och vi har ätit mellis så ska vi åka ner till stan, till Carro och Elvira och busa ännu mer :) vilket kommer bli enormt roligt för båda mig och Nova haha :)

Ikväll blir det så klart IDOL! älskar det. Dessutom skulle dom ner till Malmö så får väl se om man känner igen någon man vet vem det är. Vet ett par som åkte dit för att sjunga men vet inte hur det gick för dom sen. spännande! :D

Nu ska jag fixa lite lunch och sen kolla lite på tv :)

Ha en fortsatt bra eftermiddag alla!

Over And Out Ann-Sofie

Kommentarer
Postat av: emma

Stackars Nova inget skoj med att får tänder gör ont o snor o dregel bara rinner hoppas det snart går igenom så hon slipper det.

Kramar Emma

2009-09-11 @ 09:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0