Lördag 12 Sep

Först och främst GRATTIS MAMMA som blir 55 år idag. Och det firar hon med sina vänner på Elmia :)

I morse fick jag sovmorgon ända till klockan 11(!!!) tack älskling! :)
Det behövde jag verkligen, var hur trött som helst. satt kanske uppe för länge igår.
Vi kollade på grudge 3 och gud vad jag hoppade, flera gånger dessutom. Den var verkligen äcklig.
Jag fattar inte varför jag alltid väljer att kolla på sådan filmer när jag nu är så rädd, med det är väl kicken man får av att just bli rädd :)

Idag är det verkligen en slappe lördag, vi ska inte göra allt för mkt utan bara mysa och busa :)
Vi tänkte först gå till djurparken men vi och med att jag sov så länge så kanske vi ska göra det imorgon istället, om vädret nu håller i sig och regnet stannat borta. *håller tummarna*

Nova ligger och sover nu och Daniel är hos Lars och snackar lite skit så därför passade jag på att sitta med bloggen, bra va? ;P

Är det någon som läser min blogg som vet hur gammal barn brukar vara när dom har fått alla sina mjölktänder??
Jag vet att det är från barn till barn med ungefär?

Ikväll ska vi laga lite mat och mysa framför tv:n <3

Nu ska jag återgå till lite tvätt som måste vikas och läggas in..

Over And Out Miss A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0