När lugnet har lagt sig..

.. och nu kan jag börja andas igen..

Har haft en alldeles för mkt för mig dom senaste dagarna. "/ Nova har varit sjuk, öroninflamation.
Varit efter i skolan i och med att jag har fått vara hemma med Nova. Allt det andra som ska skötas i ett
hem, städa, tvätta laga mat och lekt med Nova.
Daniel har jobbat över mkt och även varit på firmafest så det har varit mkt på sista tiden.

Ja nu är det som vanligt igen, Nova är frisk, daniel ar varit hemma i helgen och snart är lägenheten klar, dvs ALLA tavlorna är uppe. Guld stjärna till oss :)

Idag har vi varit på Mex 1 års kalas :) Det var trevligt men jag kände inte någon direkt utan jag visste vem en tjej var för jag brukar läsa hennes blogg. Men det är alltid trevligt att träffa lite nytt folk.
Kaffe, tårta och kakor va mumsigt:)

Ikväll har vi inte gjort så mkt utan lite middag och sen har D fixat med kabellisterna så nu slipper jag kablarna från högtalarna som sitter på väggen. och som sagt tavlorna :)

Ska snart lägga mig så man kommer upp imorgon och kan lämna Novis på dagis, köra D till jobbet och hem och plugga. :)

Som sagt ska jag börja bli mer aktiv här inne :)

Sov gott!

Over And Out!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad skönt att det börjar bli bättre med NOva nu:-)

kram

2009-09-29 @ 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0