Måndag 5 April

gud kan knappt fatta att det är April redan. Vart tar tiden vägen?
Nu är vi iaf friska, bara jag som är lite förkyld men det är på bättringsvägen med den med :D

Påsken har varit bra men mormor och morfar på besök och en massa mys. :)

Mamma och pappa åkte hem innan idag efter att ha spenderat två dagar med oss. Det var skoj att ha dom här :)
Efter vi vilat lite åkte vi och lämnade ett par byxor till Mex som "någon" (inte jag) av oss hade köpt till Nova utan att kolla att det var jeans till pojkar haha :) Så dom fick han.
Sen körde vi ner till parken för att mata ankorna som vi lovat Nova. Ett minne som heter duga har min dotter så det var bara att hålla det man lovat.
Hon ÄLSKADE det och vi fick många härliga skratt..

Imorgon är det tillbaka till verkligheten med jobb, skola och dagis igen. Skönt!
Nova var hemma hela förra veckan och jag lika så. Daniel har säsong på jobbet så det var bara att acepptera att det blev jag som fick "offra" skolan. Men det ska jag nog kunna ta igen snabbt hoppas jag :)

Nu ska jag borsta tänderna och packa Novas väska innan sängen

Hoppas ni har haft en bra påsk allesammans :D

O a O A

Kommentarer
Postat av: Ida

uppdatera snäckan :) kraaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!

2010-04-21 @ 09:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0