Oj?!?

Oj det var ett tag sedan men jag gör ett försök att bli bättre men lovar inget ;)

Den senaste tiden har varit intensiv men bla min prinsessans 2:a födelsedag :), mormor och morfar har varit på besök, bad, grillning och en massa mys :)

Idag står det bara lite plock på schemat och en tur till lekplatsen, vilket kan vara skönt.
Att inte ha en massa måsten.

Imorgon därimot ska vi åka till Liseberg :D Svärmor och Lars bjuder, aldrig fel :)
Ska bli kul att komma dit, liten mini semester. Har inte varit där sen julmarknaden 2007 så det är på tiden nu :)
Nu kan ju dessutom Nova åka med :) en hel del karuseller faktiskt :)

Nu ska jag ta tag i disken och sedan försöka fixa till min header så det blir lite mer aktuell ;)

HA en toppen dag så syns vi :)

OVer And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0