13 December - Lucia

Här sitter jag vaken och klockan är över FYRA på morgonen :( Har nog fan vänt på dygnet, fan också :(

Iaf.. går här hemma och plockar lite, i hopp om att bli trött, med mindre framgång :(

Innan idag har vi varit ute hos mina föräldrar och huggt gran och ätit middag.
Granen var jätte fin och det var min älskling som fällde den :D
Imorgon eller idag kanske jag ska säga kommer min pappa med den i sin bil, vi hade inte plats i bilen för den ikväll, trots att vi har volvo ;)
Så senare idag ska familjen Åkesson/Omarsson klä sin första julgran tillsammans ( vi hade ingen julgran förra året)
Jag kan slå vad om att Nova kommer älska den med alla ljus och kulor..
Tar kort när den är färdig och lägger ut :) här eller på bilddagboken ( Novasmamma08 )

Igår kväll (12/12) körde jag ett par kompisar till Jennie, till hennes inflyttnings fest. Jag stannade även kvar och snackade och det var trevligt. Dock bara jag och Tina som var nyktra men någon måste ju vara det. Eller hur Tina ? :)
Sen när jag kom hem tog jag hand om min älskling som är sjuk, stackars Daniel.
Ni vet ju att när en karl blir sjuk blir han ju riktigt sjuk med ;) nä så farligt är det inte men lite synd är det allt om honom..
När jag bäddat ner min lilla sjukling gav jag Nova mat och la henne igen och nu är vi här.. Jag vaken..

Nu ska jag ta och diska lite och se om det kan vara sövande :)

Hoppas alla ni andra sover gott på era eller någon annans kudde :)

Over And Out!
//A



Kommentarer
Postat av: TiNiS

Haha så rätt så :P



Nä jag stannade inte så jättelänge, klockan var väl 0.30-0.45 eller nåt när jag körde hem, var svintrött!!

2008-12-13 @ 22:32:25
URL: http://tinisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0