16 December

Idag har jag haft ont i huvet typ hela dagen :/ och lite ont i halsen, förmodligen älsklingen som smittat mig :(
Men nu ikväll känns det lite bättre :)
Har precis nattat Nova som var lite svår sövd idag men till sist så..

Natten som gick var verkligen pain in the as!! Nova gallskrek hur länge som helst.
Hon ville inte ha mat, hon fick ny blöja,jag kollade om hon hade feber (men icke) sen när jag och älsklingen (turades om)
haft henne i famnen och gungat i TRE timmar somnade hon och sov til 8 i morse..

På tal om morse så har det varit JORDBÄVNING i skåne!! Inget man skulle tro hända här men men..
Jag var så trött så jag märkte aldrig att det skakade men Tessi morrade som fan och det var ett jäkla muller..
Så nu har man varit med om en jordbävning, det ni ;D

Har en hel del att fundera på.. jobbigt för det är bara jag själv jag kan bolla mitt "problem" med :/
Vågar nog inte med någon annan, jo älsklingen så klart men skulle villa ha en kvinnlig åskit men vågar inte riktigt änn.
Men snart kommer det nog..

Nu ska jag kolla klart på filmen sen läsa min bok innan jag ska på date med kudden ;)

Over and out!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0