Fredagen den 19 December

Go morron :)

Uppe med tuppen känns det som, Mörkt i hela lägenheten, Nova sover och Älskligen har åkt till min pappa för att vara med honom hela dagen :)
Så då är det bara jag kvar och så klart var det jag som fick väcka honom i morse.
Jag och Oliver, som btw sitter och kollar på julgranen som ett litet barn :) (katten alltså) är dom ända som är vakna.
Ska väl snart krypa ner till Nova i sängen, hon ligger i våran för hon var jätte ledsen innan i morse..

Idag är det shoping som står på schemat och det är med min mamma :D ska bli så attans kul.
Länge sedan bara  jag och hon gjorde något. Ja självklart ska Nova också med men det förstod ni väl :)
Men Nova är ju en bit av mig :)
Ska dock inte handla något utan vara smakråd och sällskap.. Men trevligt ändå..:)

Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, får se..

Nu ska jag krypa ner till min lilla ängel...

Mer om dagen ikväll..

Over And Out!
/A

Kommentarer
Postat av: AnnSo

Ja de va ett roligt sammanträffande med både vårat namn ålder o våra döttrars namn hehe :-)

Hur gammal är din Nova då? min Nova är 1½ år :-)

Mysig blogg du har!

kram

2008-12-20 @ 14:12:42
URL: http://www.metrobloggen.se/AnnSofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0