Jadå! ;)

Jadå vår lilla sessa gick över 7 kilos strecket idag :D närmare bestämt 7005g och var 69cm  lång ;)
Doktorn tyckte hon var jätte söt och flörtig haha :) Han sa även att hon var väldigt med och utvecklad för att bara vara så liten, då blir man ju allt lite stolt :D

Efter det gick vi och handlade lite mjölk till baket ikväll :)

Sen kom våran granne Dagny över och ville bjuda på kaffe så vi gick över där och det avr trevligt, avr väl där omkring en timme eller så :)
Vi brukar ta med hennes tidning och post när vi ändå hämtar vårat så hon ville tacka :)
Snäll tant det, tror hon sa hon skulle fylla 88år nu i januari. Pigg tant :)

Nu håller jag på med middagen (som blev lite sen jag vet men men ) sen när nova somnat ska jag och Älsklingen mysa med lite bak och sånt.. Love love <3

Hoppas alla ni andra har haft en bra dag! :)

Over And out!

Kommentarer
Postat av: Helen

Go kväll när vi va på 15 månaderskontrollen va hon 82,8 cm lång vägde 11,6kg så vår lilla tjej e stor flicka men kommer alltid att vara liten i mina ögon. Har du bakat ikväll? Kram

2008-12-02 @ 22:17:28
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0