Lördag och 4 dagar kvar tills julafton ..

  .. vart har december tagit vägen?

Idag har jag iaf varit segare än segast.. har varit trött som bara den och i morse ar Nova mega grinig så jag kunde inte somna. Ska snart lägga mig så jag är lite piggare imorgon, förhoppningsvis.
Våran dag har inte varit jätte spännande, har städat trapphuset och tagit hand om disken.
Och så gjorde jag maten annars har jag varit lat idag, vilket man får vara ibland.   ;D
 
Imorgon ska jag städa och baka lite. Sen kommer förmodligen  min mamma och pappa efter dom handlat dom sista julklapparna. :)

Måste bara berätta om en sak..
Här om dagen satt jag och läste dom bloggarna jag följer och vet inte varför men jag kollade kommentarerna på ett av inläggen och trodde inte mina ögon..
Där var en tjej som hade kommenterat det, hennes namn var Ann-Sofie och hon hade en dotter som heter Nova.
haha :D vilket sammantäffande
Jag gick in på hennes sida för att kolla och då visade det sig att hon var 21, precis som jag och bodde i Nybro,
vilket jag och min bror kommer ifrån hahah  :D
Verkar vara en trevlig tjej :)

Ja nog om det.. ska krypa ner i sängen nu..

Over and out!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0