Måndag morgon..

Go morgon :)
Inatt har jag sovit super bra och känner mig utvilad för en gångs skull :)
Det var nog för att jag somnade halv elva :)

Igår var det en seg dag :/ alla var jätte trötta och Nova var verkligen jätte grining.
Jag råkade tappa min mobil och så klart gick skärmen sönder :(
Så jag fick åka till Väla för att kolla efter en lösning, det lösningen var att förlänga mitt abonnemang som jag ända hade tänkt göra.. :)
Så det fick bli en Samsung Touchwis, alltså en sådan med tochscreen och inga knappar :)
Är nöjd med den hittils iaf. Älskligen har pillat mest på den men han är ju trotts allt kille så ;D

Nu sitter jag i soffan med Nova och kollar på lite barnprogram, ska snart göra lite mat till henne.
Idag ska jag damma lite, dammsuga och torka golvet.
Sen ska jag ta bussen till Ljungbyhed för att träffa Jennie, ska byta julklappar och sånt mysigt.
Älskligen är iväg idag och hjälper min pappa på hans verkstad, vilket älskligen gillar skarpt. :)

Nä nu ska jag göra frukost till  lilla fröken Åkesson

Uppdatering ikväll..

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0