Onsdag natt...

.. och som dom senaste nätterna är jag vaken :/
Jag hatar att jag typ vänt på dygnet..

Idag har jag sovit länge. riktigt länge. Älsklingen tog morgonen så jag fick sova ut.
Vaknade först vid 11:30  av att mamma ringde min mobil som av någon konstig annledning låg i sängen, men somnade gott om till 14:00.. så halva dagen hade gott känns det som..
När jag kom upp myste jag lite med Nova sen gjorde jag lunch till oss..

Senare på kvällen åkte vi till Ljungbyhed. Älskligen lämnade mig hos Jennie medans han körde ut till min pappa för att fixa till våran bil..
Det var jätte skoj att träffa Jennie för det var evigheter sen sist ( förra fredagen räknas inte för då var hon GANSKA full)
Pratade om allt möjligt, verkligen jätteskönt! Tack hjärtat <3
Sen kom även Madde en runda, lika go är hon.. :)

Älsklingen kom vid halv sju och hämtade mig och vi åkte hem till Klippan igen..
Väl hemma fixade jag lite middag sen satte vi oss vid tv:n och myste..

Nu ligger älskligen och sover så sött, ja båda två, inte så konstig haha :)

Jag hade tänkt  ta tag i disken snart, jag är ändå inte trött.. blir inte det förns närmare 4, 5 nått..
Så då kan jag lika bra göra lite nytta nu så får jag inte så dåligt samvete när Älsklingen har Nova på morgonen..

Imorrn ska Älskligen till pappa igen för att fixa det sista så vi kan in på besiktningen (stavas?) på fredag, sista dagen men man brukar ju säga att skomakarens barn har dom sämsta skorna :) haha nä men pappa har ju varit sjuk så det är därför.. Men det fixar ju sig till sist :)

Sov gott folk!!

Over And Out!
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0