Söndag kväll

Hade inte tid för bloggen igår..

Igår kom iaf pappa in med våran fina gran :) Så var det tänkt att vi skulle klä den igår med men när vi skulel sätta i ljusena så var två sladdar sönder så vi fick åka till Ljungbyhed så pappa fick fixa det, skulle egntligen få en ny av han men han lagade den för  den andra var inte lika fin (annars hade min älskling kunnat laga den själv, faktiskt :)
Så bjöd pappa på mat när vi var där så slapp han äta själv för mamma hade ju hand om lucierna hela dagen..
Klockan bara rann iväg när vi satt och snackade så vid 21 åkte vi ner till Spången för att kolla på luciatåget och det var jätte fint :)

Sen åkte vi hem för prinsessan var trött och det kan jag verkligen förstå för så länge som hon var uppe.
Super duktig var hon, inte det minsta grinig :) Mammas lilla flicka var hon med.
Hon hade med glitter i håret.. så fin så fin.. :)

Idag har jag inte alls mått bra, svin trött och seg men efter en koffeintablett så vart man med igen..
Dunderpiller när man har barn :)
Vi gjorde granen fin och hann till och med att tvätta två maskiner, *klappar på axlen*
Sen lagade vi middag och hade  mysigt i köket med tända ljus och Nova sa och babblade på som vanligt :)
Sen gick jag och Tessi en  bra runda sen blev det tv:n och nu sitter jag här.. ska strax lägga mig brevid älsklingen som redan sover så sött.. Ska bara lägga in lite bilder med så det blir gjort :)

Imorgon ska det sista tvättas hade jag tänt sen får vi se vad osm händer..

Over And Out!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0