tiden rinner iväg...

Jag har hunnit med att damma, dammsuga och torka golvet i vardgsrummet ikväll så där är super duper fint nu *stolt*
Imorgon blir det Novas rum och gästrummet som får sig en omgång.
Köket tar ja med fast när jag bakat klart, inte så lönt innnan :)

Ikväll skulle jag och älskligen ha lite mys med bak men det blev lite julgodis istället, knäck.
Det tig en j-a tid flr vi gjorde dubbelsats, fråga mig inte varför :/ Men nu kan ju mamma och pappa få iaf haha :)
Medans jag hällde upp i formarna gjorde Daniel corn flakes chrips (tror dom heter så) och dom blev sivgoa, får nog gömma undan dom så vi har till jul.. :)
Sen gjorde vi nerger/chokladbollar när vi ändå va i farten ;)
Imorgon ska vi göra sockerkaka för min mamma kommer in en runda på besök och ser hur fint vi har pyntat det ;)
 Och till allt detta mys i köket hade vi så klart på julmusik :D
Nu fattas ju bara snön och granen så kan det bli julafton..

Längtar tills mellandagarna när vi ska upp till Borås. ska bli kul att träffa lfolk igen + att jag får tillbaka min kamera som dom fick laga. Ska bli så skönt att få tillbaka den :) saknat den :( det blir ju inte samma kvalite på mobilen som med en kamera..

Nå ja nu ska jag iaf sova så en nu dag kan börja :)

Over and out!
/ A

Kommentarer
Postat av: Helen

Hejsan igår kväll hände inte så mkt försökte få vår sessa att äta sin välling men vägrade totalt så vi lät henne sova 2 timmar sedan väckte vi henne för att kolla om hon ville ha men icke så hon drack vatten bara sedan sov hon till kl:9 idag. Va händer hos er då? Kram

2008-12-03 @ 14:03:55
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/
Postat av: Helen

Va gott de lät när ni låg på soffan för att vila, tänk om man kunde göra de själv med ngn gång men fullt upp när madeleine e vaken, springer ju runt & ropar mamma o svarar man inte gapar hon ännu högre...=) Ska ni bara slappa ikväll? Tror vi kommer göra de efter madeleine somnat ikväll..=) Ni va på ullared för ett tag sedan? Hade dem mkt leksaker? Tänkte om du kolla på de så man vet eftersom vi kanske ska dit nästa vecka för att handla våra julklappar. Kramar

2008-12-03 @ 17:18:33
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/
Postat av: TiNiS

Nu snöar de iaf :P

2008-12-03 @ 20:11:33
URL: http://tinisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0