Våran onsdag..

.. började med att jag hade mega ont i huvet :/ inget skoj alls för Nova var jätte grinig. Hon ska minsann inte ligga ner en enda sekund när hon vaknat haha :)
Men älsklingen var go och tog henne så jag fick ta  ett par alvedon och lägga mig en timme till. Tack:)
Sen när jag vaknade så dammsög jag och bäddade sängen.
Daniel tog hand om disken, Nova satt på golvet i sin babysiter men det avr absolut inte kul att titta på pappa så hon skrek.
När jag var färdig så kläde jag på mig och henne och gick ner och handlade lite fika ( ja jag skulle bakat men nu var jag ju inte så pigg i morse så vi fuskade ;) ) Det gillade hon iaf, hon verkligen älskar att handla. :D
Kan bli dyrt sen när hon blir äldre ;) haha

Sen kom min kära mamma på besök och det var trevligt :) sa och snackade lite skit och om julen.
Jag kan inte fatta att den är julafton om 20 dagar, ,men för en gångs skull så är ju alla julklappar färdiga utom Darlingens..
ja hmm vad ska han få? Ja jag hittar väl nått :)

Imorgon är det babysången och det ska vi försöka gå på men troligtvis så blir det så..
Nova älskar ju som sagt det..

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova men det ska ju inte vara några problem..

Men I 'll be back tomorrow..

Over And Out!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0