11 November

Då har även denna dagen passerat lika fort som vanligt.
Har inte hänt så mycket idag bara det vanliga..

Nova sov mycket oroligt i natt och vaknade skrikande ett fler tal gången, stackaren var hur ledsen som helst :(
Men sen närmare morgonen sov hon som en stock :)
Lät Älsklingen sova ut idag, ända till kl 1. Sen väckte jag har för jag hade gjort pannkakor :)
Vilket var väldigt uppskattat :D

Sen la jag mig på soffan ett tag för Nova vilade middag och så klart somnade jag =/ sov till 4 kanske inte så himla bra,
kommer väl inte kunna somna ikväll/natt men men då kan jag ju ta tag i disken kanske´? men bara kanske ;)

Vi åkte även en runda till Helsingborg och handlade lite mat och Nova hade lika roligt som vanligt hahah :) Hon älskar den affären :D

Ikväll ahr vi badat prinsessan och gett henne lite massage vilket hon verkade tycka om så det skulle man ju kunna börja med för  hon somnade som en slagen hjälte sen,,

Nu sitter Älsklingen och spelar gta 4 (som han har gjort nu varje kväll ett bra tag, han är så söt när han spelar hahah (: )
och jag ska som sagt KANSKE ta disken..

Men först ska jag läsa lite bloggar

Over And Out!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0