Är det bara jag eller...

städar ni andra småbarns föräldrar lika mkt som jag?
Känns som jag städar hela tiden..
Alltid något som behövs göra. Plocka undan, dammsuga, diska, tvätta ja en jäkla massa
Nog för att våran tvättmaskin i källaren tar 2 timmar per tvätt men ändå.

Men ingen har sagt att det ska vara lätt att vara förälder..
Men hur jobbigt det än är  ibland så älskar jag varje sekund av att vara mamma :)

Ja som ni säkert förstod så har jag städat idag och det var lika roligt som vanligt. eller inte :/
Men men nu är det gjort iaf.
Vi har även varit ute och gått i tvp timmar, jag, Daniel, Nova och Tessi.
Det var mkt trevligt :) Nova somnade efter 10 min :) Hon åt majsgröt och päronpure och hela 150ml ersättning innan vi gick så hon somnade väl för att hon var så mätt. :) min lilla gullunge <3
Jag och Älsklingen gick och pratade en massa, bla om hus.
Vi vill ju som sagt ha ett hus för barn ta ju plats och det ska dom få göra med.
Men nu är det ju inte rätt tillfälle att köpa hus nu med denna finans krisen i Sverige väl? eller har jag missuppfattat det?

Dagarna som gott har jag spenderat med älsklingen och Nova. Massa massa mys hela dagarna så därför inte orkat skriva.

Imorrn är det ju fars dag så då ska vi åka ut till min mamma icg pappa och äta lite middag :) Sen på kvällen ska vi fira älsklingen här hemma, med mys och fika.

Nu ska jag lägga in lite bilder på datorn sen lägga mig :)

Over And Out!
//A

Kommentarer
Postat av: Helen

Hejsan tycker man jämt håller på med tvätt, plocka undan & dammsuga som du säger. Låter som ni haft en kanon dag iadg ju =). Vi funderar på att skaffa hus med men ska vänta lite till innan vi slår till på ngt hus =). Hoppas ni får en underbar dag imorron med. Ha de så gott / Kram

2008-11-09 @ 05:15:35
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0