Babysång, plock och besök av kusin vitamin :)

Idag kom vi faktiskt upp i tid för att kunna gå till babysången och Nova tyckte det var mysigt som vanligt :)
Efter det gick vi hem och åt lite frukost sen la vi oss båda och somnade så gott..
Vi halv två väckte vi älsklingen  som hade varit uppe hela natten och spelat :)
Då plockade vi undan lite för vi skulle ju få besök av min kusin vitamin, Anders! wiho..
Jag hämtade han när han slutade skolan. Shit kan inte fatta att han har börjat gymnasiet.
För mig går han fortfarande i 4:an haha :)

Så nu sitter grabbarna och spelar x-box så klart :)
Och jag sitter och läser lite bloggar och väntar på att Nova ska vakna :)

Skriver kanske mer ikväll..

Over and out!
/A

D, du betyder mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0