bloggtorka..

har haft lite bloggtorka dom senaste dagarna men nu ska jag ge det ett försök till ett nya tag..

Dagarna som gått har vi spenderat hemma och i Ljunbyhed.
Gjort det vanliga som ska göras här hemma.
Daniel har hjälpt pappa som har problem med sin höft. Så jag har umgåtts en massa med mamma vilket har varit trevligt faktiskt. :)

Ikväll har jag fixat till alla jul dukar och plockat fram alla sakerna. Dom måste ju dammas  av efter ett år i källaren:)
Ska bli så himla mysigt med alla ljus i fönsterna och alla tomtar:)
Älskar julen:) specillet nu när Nova finns, inte för att hon fattar att det är jul men hon älskar alla röda gubbarna så
lite underhållning får hon nog ut av det ;)

Älsklingen står i köket och är duktig, han diskar haha hans syssla:)
Jag sak ta hand om tvätten nu så det blir gjort..

Lovar att bättra mig på bloggfronten nu.

Over and out. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0