city gross och lite julstök :D

Idag fick jag sovmorgon till halv tolv. :D verkligen urskönt.
Sen blev den mys med familjen i sängen, man kan inte mer än le när man ser era underbara ansikten :) <3 love love
Sen när vi kollade våra konton så såg vi att vi fått pengarna idag, wiho :), så vi beslöt oss för att åka till City Gross och handla mat och annat nödvändigt. Jennie följde även med vilket avr trevligt :)
Efter det gick jag inom HM och köpte en supersöt kläning till Nova som hon ska ha på julafton, så det blir ingen bild på den för jag vill vara ensam om den haha ;)

När vi kört hem Jennie körde vi till min mamma för att hämta ett plätjärn men hon vara inte hemma :( men som  tur är hade jag nyckel så vi gick in och väntade, Till slut kom hon hem och vi kunde få järnet.
Till middag blev det hamburgare, ibland får man unna sig :)

Ikväll har vi satt upp en till hylla i köket, satt upp våra julstjärnor i fönsterna och plockat lite :)
Får bli mer imorrn efter babysången :)

Ja som sagt ska vi till babysången imorrn, om Nova vaknar vill säga men det tror jag, för det har hon gjort dom senaste dagarna. Hoppas hoppas.. :)


Nu ska jag kolla klart på Nav sen ska jag lägga mig..

Over and out!
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0