Helt underbart vacker dag idag :)

Har varit dålig på att uppdatera men har varit upptagen. =/
Men här kommer det i korta drag

Lördag:
Var hos mamma och pappa på lite fika, våfflor, mums,
Satt och snackade så dom bjöd på middag oxå, kinagryta med ris :) inte dumt alls..
Sen på kvällen kom Jennie och Maddis hit. Dom skulle till Ekebo.
Älsklingen övertalade mig att följa med så till slut så gav jag mig.
Hoppade in i duschen och drog på lite smink sen begav vi oss..
Vi hade väldigt roligt men visst finns det idioter över allt men men :)
När  jag kom hem myste jag och babe tihi vilket var väldigt hrmm mysigt,,

Söndag:
Gjorde vi ionte alls för mkt men det kan vara skönt det med.
Älsklingen bakade på kvällen, vilket blev jätte gott.
Han är så duktig så.

Idag;
Imorse kom Lars förbi för han hade  varit och jobbat i Polen och var på väg hem.
Efter det tog vi det lungt. Jag gick till skolan sen, ska nämligen plugga nu i januari.
Två kurser sen nästa höst blir det högskolan förmodligen :)
Nu sitter hela familjen i soffan och myser till Toon Disney channel :)

SKa försöka uppdatera bättre nu :)

Over And Out!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0