Lördag

Har inte hunnit eller orkat blogga på ett par dagar men bättre sent än aldrig :)

Har varit så trött på sista tiden :/  men det bror väl på vädret, som är sååå trist.

Igår städade jag och myste med Nova <3 På kvällen kom min mamma och pappa på fika och vi kollade på Idol.
Blev mkt förvånad att Robin E fick lämna men men det avr ju samma ska förra året när Daniel fick gå hem.
Dock såg jag inte utslagningen för jag somnade klockan 22 så hahah :) sov till 9 i morse. Härligt härligt :)
Känner inte mig trött idag, inte mkt iaf ;)

Ikväll blir det förmodligen kalas hos mina kusiner som fyller 21 imorgon.
Men får se för Nova är väldigt grinig och så var hon igår med.
Troligtvis en lite tand på g :/

Nu ska jag ta mig lite mat för magen börjar skrika efter det :)

Over And Out!
// A

Kommentarer
Postat av: Liisa

det vet jag faktiskt inte vi har fått låna den utav min syster..

2008-11-17 @ 14:58:10
URL: http://liisagyllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0