närmare natten..

nu  närmar sig natten och jag ska väl försöka komma i säng snart.. Men får se hur jag gör.. Navy börjar ju snart..

Iaf.. Vid halv sex körde jag och älsklingen hem Anders , för vi skulle gå ut med Algot ( mor och fars hund) för dom var i Malmö. Han tyckte nog det avr roligt att träffas idag, det såg så ut eller Anders?
Efter det körde vi hem och myste med Nova och lagade lite mat.
Sen blev det tv. :)

Nova ville verkligen  inte somna ikväll :/ men vid halv elva somnade hon sött i sin säng. Hoppas nu hon sover länge så det inte blir en "dålig" natt för det orkar jag verkligen inte med just nu :/

Imorgon kanske vi ska åka och bada med Nova i Perstorp men får se hur vi gör.. Ska fixa lite inför första advent med :)

Nu ska jag krypa upp hos Darlingen och mysa innan kudden kallar :)

Over And Out!
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0