Onsdag morgon :)

Go morgon!

Ibland känner man sig mer älskad av sin lilla sessa, hon har sovit hela natten, vaknade inte förren halv sex, fick mat sen somnade hon om till TIO (!!) :) känner mig gansak utvilad idag, vilket var ett tag sedan

Igår kväll somnade jag på soffan vi 21 och vaknade vid 00 kollade på navy sen somnade jag om igen fast i sängen :)
Så himla social jag var igår mot älsklingen då men men han spelade så :)

Idag ska vi hälsa på Camilla, jag och Nova alltså. Älsklingen ska få lite egentid med Tessi och vara barnfri lite :) och flickvänsfritt.. hehe men känner jag älsklingen rätt kommer man få ett sms där han undrar när jag kommer hem för han har tråkigt :) tihi..

Han är iväg just nu och besiktigar (stavas?) men vi vet redan att den inte kommer gå igenom för igår (lagom lägligt :( ) så började abs lampan lysa så det ska pappa fixa sen nästa vecka när han har tid. Det avr ett måste att besitiga nu!

Nu ska jag fortsätta att mysa med Nova och ta mig lite att äta,,

mer om dagen ikväll..

Over and out!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0