Stressad dag men oj så skoj :)

Idag har vi haft full rulle hel dag men det har varit skoj :)

Dagen började som vanligt med att dom bankade på taket och i vägen, dom bygger nämligen om vilket dom har gjort i 3 veckor, men nu är dom klara.
Jag gav  Nova frukost, väckte älsklingen och kläde på mig och Nova.
Vi äkte till Ljungbyhed för att gå på kyrkis där idag för min faster håller i det så vi hälade på :)
Det var väldigt mysigt :) Sen åkte jag och Älsklingen och kollade på hus som var till salu, alltså vi kollade bara på utsidan.
Vi vill ju så gärna ha hus men det får vänta ett litet tag till.
Sen åkte vi hem till mamma och pappa och åt lite lunch vilket var gott som alltid.
klockan halv två var det dax för BVC besök där Nova skulle få sin 5 månaders spruta och hon var duktig som bara den:)
Vi vägde även henne så nu väger hon 6810g och är 65cm lång. Gud hon börjar bli stor:)
Efter det gick vi hem och vilade lite.
Sen blev det mys och en massa pusasr fick vi av Nova :) gullunge..

var och handlade på kvällskvisten och det var ju lagom pinsamt =S Barnbidraget kommer ju idag den 20:e så¨jag tänkte ju inte så mkt mer på det men när jag skulle betala så gick det inte så jag tänkte What the fuck?? så jag la varorna i en kasse och sa att jag skulle återkomma. ringde älsklingen i bilen som gick in på internerbanken.
Då hade bara pengaran kommit in på mitt sparkonto istället..Så han förde över dom på det vanliga så jag kunde gå in och betala hahah :)

När jag kom hem tittade  jag på Unga mödrar på kanal 5. Följde det i sommras så det får jag ju fortsätta med :)
Ganska kul att kolla hur andra unga mammor och pappor har det :)
Har faktiskt funderat på det. Känner att jag och Daniel kanske inte är "unga"föräldra. vi känner inte oss som det iaf.
Man ser ju en massa folk som är yngre än oss men det gör ju inte att vi är gamla. hmm vet inte riktigt vad vi är.. haha :)

Har tränat idag med. skönt så nu ska jag hoppa i duschen och sen kolla på navy..

Over and out!
/ A

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilken sötis du har till dotter (: kram!

2008-11-21 @ 13:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0