Tisdag och piss väder :/

F*n vad jag hatar regn.. Oki att det kan få regna på kvällen, då kan det nästan vara mysigt men inte på dagen!!
Kan inte gå ut någonstans för då bli vagnen dyblöt! :(
Tur att vi ska hälsa på min farmor idag så vi har något att göra som är skoj, för saker att göra finns det ju alltid :)

Just nu håller älsklingen på att diska, för det är hans jobb här hemma.
Medans mitt jobb är att städa och tvätta. Sen delar vi ju klart på Nova :)
Jag ska ta och dammsuga när jag skrivit klart och sen göra en lätt lunch sen åker vi :)
Ska bli såå skoj att träffa farmor igen, har inte gjort det sen Novas dop och då var där så många man skulle prata med så det hans aldrig med något sånt med henne..

Jag har inte skrivit det här men min bror ska bli pappa när som helst nu!! wiie väntar med spänning :)
Det var beräknat till den 8 November så det är 10 dagar sedan. Får väl se om det kommer igång eller hon får en hjälp på traven.
Jag hoppas för hennes skull att det kommer igång så hon slipper bli igångsat för det blev ju jag!
Och det avr verkligen inget roligt, men men det har man glömt när den lilla ligger på bröstet och tårarna bara rinner :D

Nu ska jag dammsuga så jag blir klar någon gång.

uppdaterar mer ikväll..



Over And Out
/A



<3 Nova Åkesson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0