15 Oktober

Det känns som det snart är jul. puh. =/ känns lite stressande men det ska ju komma det med..

Har precis gett lillan mat och hon har nu somnat om igen så gott på sin kudde :)
Och själv ska jag snart gå och lägga mig med men tänkte slänga in ett inlägg först.
Igår hade jag väldigt trevligt först med Älsklingen i Hbg sen med Emilie, var evigheter sen sist.
Pratade några timmar, det får vi göra om :)

Sen skulle vi kollat på film i sängen babe och jag men den var så läskig så vi får se den senare idag när det är ljust!
Hahaha =D Mirrors hete den, löjlig jag är men den var fan läbbig i början jue =/
Får göra ett nytt försök senare iaf.

Ska även fixa Älsklingens mobil idag om vi hinner men det borde vi väl göra.. :D
Nä nu ska jag krypa ner till han igen och mysa men See ya!

Over And Out!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0