16 Oktober

Då sitter jag vid datorn igen med Nova i knäet och har gjort det vanliga..

Dagen har passerat ganska fort tycker jag, och som vanligt inte fått gjort ett skit =/ får hoppas Daniel vaknar snart då han kan ta Nova så det blir gjort något. Har ju tio ton tvätt som ska tvättas och damm som ska dammsugas upp och maten ska lagas puh!

Varit på Arbetsförmedligen och hämtat lite papper till min idee så får vi se hur långt jag kan komma :)
Ni får veta sen när jag har lite mer att komma med, min hemlis så länge;)
Ja så klart vet Älsklingen och Jennie det men dom kan nog hålla käften ;)

Ikväll blir det väl lugnt, ska vika tvätten som hänger på tork här uppe sen blir det väl mat och tv som vanligt.
Skulle varit ute och gått idag med men vädret suger ju som vanligt så det får bli imornn om det blir bättre då. :)

Jennie har med börjat blogga, kul! FInns nog ingen goare människa än hon. En riktig vän! <3

Nu ska jag byta blöja, någon somm vill byta för den är inte kiss och det är ett stort A ;) hehe

Over And Out!
// Miss A

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha... är du arbets skadad eller? stort A. du är för gó =)

2008-10-17 @ 23:10:41
URL: http://jenniebergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0