7 oktober

fy för mig så dålig jag har varit på att uppdatera men ska göra ett nytt försök nu.

Idag fick jag mig en rejäl sovmorgon ända till 12 så jag var verkligen utvilad, vilket var väldigt skönt! :)
Sen tog jag tag i tvätten, btw så suger verkligen våran tvättmaskin det tar hela TRE timmar för en 40 graders tvätt!!
Har klagat men dom säger att det ska vara så, så som sagt kommer jag få tvätta hela tiden i och med Nova =/ skoj eller inte!! Torktumlaren tar upp mot två timmar, får väl höra med hyresgästföreningen om det ska vara så..

Sen mellan tvätten ( vilket är en hel evighet) var jag, Jennie och Nova ute på en promenad så Daniel fick vara lite själv.
Fast han vara inte själv så länge för tv killen kom  för att installera parabolen men nu har vi iaf tv igen efter en och en halv vecka utan..Sen har vi kollat på tv resten av kvällen..

Imorrn ska Daniel iväg till Helsingborg och Nova och jag ska vara hemma. På kvällen ska Jennie komma och prova locka mitt hår och även klippa Daniel:)

Nu ska jag lägga mig men hörs snart igen

Over ANd Out!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0