Lördag kväll..

*Gäsp* trött trött men det är väl inget ovanligt.. har dock inte vilat idag på eftermiddagen som jag brukar, nog därför jag är ovnligt trött..

Idag har Cecilia och lilla Alva varit här på besök. Även jennie :) Det var mkt trevligt har inte träffat Cecilia sen vi gick ut gymnasiet, vilket är läääänge sedan ( 2 ½år )
Alva har verkligen blivit stor, sist jag såg henne var hon bara en liten liten docka (såg henne på bilder)
Vi satt och snackade skit och fika, Vi hade mkt att prata om. :)  Alva är ju ett år äldre än Nova så hon gav lite tips till oss.. vilket är väldigt uppskattat :)

Sen körde vi till Kyrkogården och tände ett ljus för Frida, la även en buket rosor.
Idag skulle nämligen Frida fyllt 14 år.
För er som inte vet så skulle jag haft en lillasyster men som dog vi förlossingen för 14 år sedan. Navelsträngen var runt halsen och det var för sent att göra något när dom upptäckte det. Det gick alldelses för fort =(
hon finns med mig varje dag på ett eller annat sätt.
Ibland undrar jag hur det hade varit med en lillasyster, säkert lite underbart/förskräckligt som jag kan ana :)
Jag hoppas att Nova en dag får ett syskon men det blir inte på ett bra tag, har andra p-piller nu ;)

Ikväll har vi inte gjort så himla mycket. Lagat mat, och ÄTIT i KÖKEt för första gången, de ni  hahah =D
Nova satt med vi bordet i hennes nya stol, men med två kuddar. Hon var verkligen nöjd med att sitta själv.
Nu sitter jag och zappar mellan kanalerna för att hitta något att titta på men det ser inte ljust ut. =/
Älsklngen stter vd datorn men för tillfället är han ute och busar med Tessi :)
Min lilla solstråle ligger och sover så söt, det är farligt att gå in och titta till henne för då fastnar man där inne..
Hon är verkligen det finaste för mig, Älskar henne så <3

Nu ska jag göra lite glass med kolasås till min älskling.

Och JA jag håller på med min Förlossningshitstoria lite sent men bättre än ingen alls :)
Den kommer när den är färdig men snart förhoppningsvis..

Over And Out!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0