Måndagkväll

brrr.. sitter med en mugg varm oboy mums. :)
Jag och Nova var nere i affären för att handla lite bröd och när vi skulle gå hem igen började de regna som bara den.
Men som tur va så är vårt överdrag till vagen reflex och regnskydd i ett. :) och Älsklingen mötte oss vid dörren för det är svårt med vagnen :) Tack Älsklingen <3

Idag har jag och D bakat lite.. Havreflan och Chockladbollar smaskigt värre :)
Vi har även bestämt idag att vi ska köra upp till Borås på Lördag för att bland annat hämta hem våran cyklen och vinterdäcken som vi glömde.
Blir oxå att vi hälsar på svärmor och Fam Henriksson :)

Nu ska jag se om Nova vil ha en ny blöja sen göra lite mat. Det blir Biff, Stekt lök kokt potatis och sås.. Mums.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt :) eller försöka iaf ;)

Over And Out!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0