Tisdag kväll

Min dag har bestått av städning halv dagen =/ tråkigt men det behövs..
Skulle även tvättat men jag la bara i en maskin sen så rann väg så det blev bara en maskin.
Får ta nya tag imorrn.. :)
Jennie kom även förbi idag, trevligt att träffa henne som vanligt. :)
Sen körde vi henne till Ljungbyhed och även en runda hem till mina föräldrar för att hämta saker min faster gett till Nova..
Tack tack Gea :)

Vi skulle egenligen kört till Camilla och Nisse ikväll men dom kom till oss när dom ändå var i klippan.
Länge sedan man träffade dom, men det blev bara ett litet tag får ta mer någon annan dag. Jag lovar :)

Ikväll har vi tittat på tv, jag har diskat upp dagens och nattat Nova hur länge som helst.
Hon ville inte alls somna fast hon gäspade så stort så man såg vad hon ätit idag hehe men till slut så.
Det var säkert bara för att jag sa till Camilla att hon hade sovit bra dom senaste nätterna :)

Nu ska jag fixa till mig inför natten så jag kan krypa ner direkt etfer Navy CIS :)

Over And Out
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0