Torsdagen den 23 oktober

Puh,, Trött trött trött. tror inte man kan gå på mer extra nu.  4månader har gått sen Nova kom och nu känner jag mig helt slut.
Kvittar hur länge eller ofta jag sover så är jag trött.. Tror jag behöver sova ett par dagar så man blir pigg igen :)
Den första tiden är man omedveten om hur trött man egentligen är men nu när jag lärt mig slappna av mer med Nova känner man att det börjar komma mer och mer.
men det blri väl bättre sen när hon sover mer på natten och Daniel börjar jobba, då lägger vi ju oss tidigt :)

Idag har vi varit på BVC med Nova. Hon var trött så hon tyckte inte det var roligt men det gick bra till sist ändå.
Hon hade gått upp 1 kg sen den 25 sep alltså en månad.. vilket känns bra att hon börjar gå upp nu och få en söt liten mage.
Vi har börjat ge henne gröt från 4 månader som hon bara älskar :) och även lite pure.
Hon har börjat växa som bara den så man hinner knappt använda kläderna vi har haha!
Får köpa lite när vi ska till Ullared i slutet av Nov och köpa dom andra julklapparna.

Imorrn ska jag plocka lite, dammsuga ja det vanliga sen på kvällen kommer Jennie och ska färga mitt hår..
Kan behöva fixa till mig lite nu :) Sen var det tänkt att vi skulle äta lite tacos.. vilket är mums..

Nu ska jag hänga upp tvätten sen ska jag gå och lägga mig..kanske kolla på Navy..

Over And Out!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0