Varför kommenterar man om man inte kan stå för det?

Är trött på alla som kommenterar anonymt!
Kan in inte bara stå för vilka ni är och vad ni tycker??
'Och För dig som kallar dig ME så vet du ju inte ett skit om vad Daniel sa när han skulle bli pappa!!!

Följande kom:
Postat av: Me

"Låt folk få göra sina egna beslut"

tycker att man ska få välja att bli pappa eller inte, inte bli lurad!


kom inte och säg att kommentaren inte var menad till mig, varför annars skriva den så??
Sen vet du, ME, inte hur Daniel reagerade när han fick veta att han skulle bli pappa
Jag lätt han bestämma sig först innan jag sa vad jag ville.

Orka med sånt folk?? eller inte!

Jag tror jag vet vem det är som kommentererat och jag är inte förvånad! inte ett dugg.
Bryr mig inte om om vad du tycker för vi lever vårt liv. Verken jag eller D vill veta av dig!
Lev du ditt liv så lever vi vårt..


Over And Out!
/ / A

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej alla idioter som skriver massa skit till min flickvän!

INGEN har lurat mig att bli pappa. Nova är det mest vackra och mest underbara barn man bara kan önska sig och jag känner mig jävligt lyckligt lottad att jag kan kalla mig Novas pappa och Ann-Sofies pojkvän!

Ann-Sofie är en underbar, förstående, sympatisk, kärleksfull, rolig och har en massa andra härliga egenskaper!

Ni som har skrivit till Fia att jag inte älskar Nova och Fia och att jag bara blev lurad till att bli pappa, har så jävla fel man bara kan ha!

Har ni inget snällt att skriva kan ni bara nu och för alltid hålla era smutsiga käftar stängda för ni vet ingenting om oss!!!

2008-10-20 @ 19:21:08
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0