Lördag middag

Då han man fått sova ut, vilket var mkt uppskattat :) så nu ligger älsklingen och sover..

Nova ligger och vilar efter maten. Hon är verkligen guds finaste ängel,, men det tycker väl alla mammaor om sina barn :)
när hon vaknar ska vi åka till ByggMAx och köpa tapetklister och även handla lite mat till ikväll. Ska bara komma på något gott men det gör jag väl i affären..

Sen har jag tvätt tid vid 16-21 så det ä'r bara att plocka ihoppa tvätten men det är mest Novas kläder så det fyller ju bara en maskin som tur är..
Skönt att vi fått så mycket kläder till henne så man har, för det går verkligen åt! hehe men thats life :)

Nä nu ska jag gå och packa skötväskan medan hon sover..

Over And Out!
// A

Kommentarer
Postat av: Mattias Lindblad

sv: Absolut! :) Vad blev det för mat? Jag åt tacos, det var riktigt gott :)

2008-09-06 @ 22:06:46
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0