Söndag/Måndag

Idag har det inte blivit mycket bloggande för det har varit såå segt här hemma idag.. Alla tre har varit väldigt trötta och sega så det har varit soffläge den mesta va tiden! men ibland blir det så!

Sen kom Lars på besök, han har ju inte träffat nova på jätte länge ( Lars är Novas gudfar) och så Tessi så klart .
Lars är ju Tessis extra husse så hon blev ju såå glad så hon nästan pinkade på sig hahah min lilla sötnos :)
Hon kommer nog sakna Lars nu när vi flyttar men vi får komma upp till Borås/Varberg och hälsa på han..

Sen ikväll var vi hos Svärmor/Farmor och hälsar på. Det  blev lite fika och hundarna fick träffa varandra för första gången..
Först var Tessi lite avvaknande men sen gick det bra,, :)


Tror Nova håller på att bli sjuk eller nått för hon är grinig, orolig och hon hörs täpppt i näsan men har skickat ett mejl till våran BVC sköterska så hon ringer väl imorrn så vi kan få en tid..

Nu har iaf äntligen Nova somnat så jag ska bara diska flaskorna sen blr det sängen för mig med..

Over And Out!
// A

Kommentarer
Postat av: Mattias Lindblad

sv: okej, många raser :) Min lilla buse är en Lagotto... Och hon har blivit världens goaste på senare tid :) kram

2008-09-08 @ 06:22:14
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0